Concept Experiente / Experiences Concept

Combinația specială de servicii pe care le furnizăm împreună cu expertiza și aptitudinile pe care le deținem ne oferă capacitatea de a aborda proiecte provocatoare și de a livra clienților noștri rezultatele pe care le așteaptă. Dar mai sunt și alte lucruri care contează. Pentru noi călătoriile sunt la fel de importante ca destinațiile. Prin urmare ne asigurăm că partenerilor noștri le place să lucreze cu noi și beneficiază de experiențe deosebite.

Proiectele noastre

Documentele următoare descriu câteva dintre cele mai relevante proiecte pentru activitatea noastră și pentru serviciile pe care le oferim:

Clienții noștri

Acestea sunt unele dintre cele mai importante companii cu care am lucrat și domeniile lor de activitate (în ordine alfabetică):

Air Liquide Romania - gaze tehnice
Atexis - ingineria activităților de asistență tehnică
Brenntag - distribuție produse chimice
Can-Pack Romania - ambalaje de aluminiu
Coca-Cola Romania - băuturi răcoritoare
Ductil - tehnologii de sudare și tăiere
Epicor Software - software și servicii IT
Grohe - baterii sanitare și accesorii
Heidi Chocolats Suisse - produse alimentare - ciocolată
ING Asigurari de Viață - servicii financiare - asigurări
Lafarge Ciment - materiale de construcții - ciment
Medicover - servicii medicale
Mittal Steel - produse metalurgice
Parmur - materiale de construcție
Process Engineering - tehnologii de filtrare a fluidelor
SIAD Romania - gaze tehnice
Sicomed - produse farmaceutice
Siemens Business Services - software și servicii IT

Descriere

Heidi Chocolats Suisse este unul din cei mai importanţi jucători din piaţa de ciocolată a României cu o poziţionare semnificativă în segmentul premium. În 2005 compania era parte a grupului Confiseur Laderach AG, o organizaţie elveţiană bine cunoscută în ţara sa pentru pralinele premium pe care le produce.

Lafarge Ciment este unul dintre liderii pieţei de ciment din România cu operațiuni în trei fabrici (Medgidia, Hoghiz, Târgu Jiu) și sediul central în București. Compania face parte din grupul Lafarge, lider mondial în domeniul materialelor de construcţii.

Acesta este un bun exemplu de aplicare a Teoriei Rolurilor de Echipă Belbin în cadrul unor echipe și între echipe. Proiectul a inclus o primă activitate de instruire și o etapă ulterioară de consolidare. Dezvoltarea participanților a fost facilitată de evaluarea individuală bazată pe percepția proprie și percepția observatorilor ce fost realizată la începutul proiectului.

SIAD România este subsidiara locală a SIAD Group, unul dintre principalii jucătorii europeni din domeniul gazelor industriale și al tehnologiilor dedicate unei largi varietăți de industrii: de la fabricarea metalului la procesarea petrolului, de la chimie la fabricarea sticlei, de la alimente și băuturi la servicii medicale.

Acesta este un exemplu de Redefinire a Proceselor de Afaceri cuplată cu introducerea unui sistem ERP. O bună soluție ERP conține recomandări pentru procese, bune practici și cunoștințe și poate constitui o sursă de inspirație pentru regândirea operațiunilor unei companii. Cu toate acestea, este mai bine să știi ceea ce dorești înainte de a achiziționa un astfel de sistem.

Process Engineering este o companie privată românească ce oferă tehnologii și servicii dedicate filtrării, separări și purificării fluidelor și tratării apei. Clienții săi activează în diverse industrii: farmaceutică, alimentară, procesarea țițeiului, chimie, energie electrică, tratarea apelor.

Un foarte bun exemplu de combinare a două soluții de instruire pentru a genera un program coerent și integrat de dezvoltare a aptitudinilor manageriale. Un proiect desfășurat pe durata a 4 luni, bazat pe o implicare continuă din partea participanților și care a inclus o multitudine de metode de învățare și de aplicare în practică a noilor cunoștințe.

Acest proiect a constat în furnizarea de servicii de consultanță în domeniul strategiei și managementului financiar pentru un fond de investiții care a achiziționat o companie antreprenorială cu capital integral românesc ce comercializa produse naturiste și bio prin intermediul unui lanț de 23 de magazine distribuite la nivel național(1). Compania avea o experiență de 8 ani de zile în piața sa, fiind recunoscută pentru calitatea produselor vândute și a experienței oferite clienților săi.

Scopul proiectului Piața Românească a Creditelor de Consum a fost de a furniza clientului informații despre mediul macroeconomic, reglementările, industria, sectorul, competitorii, produsele și piață care să permită managerilor companiei să ia o decizie referitoare la intrarea pe piață în calitate de broker de credite. Proiectul reprezintă dovada capacității noastre de a colecta, analiza și prezenta date referitoare la o industrie și un sector complex cum este cel al creditelor de consum.