Viziunea Companiei – Primul Pas Spre Viitor
O viziune reprezintă punctul de plecare într-o călătorie. În cele din urmă poți să realizezi numai ceea ce ești în stare să visezi. Stephen Covey spune că “lucrurile sunt create de două ori. Există o creație mentală, iar apoi o creație fizică”. Trebuie să definești mai întâi ce dorești și apoi să acționezi pentru ca acel lucru să se întâmple.
Succesul pe termen lung
De multe ori o afacere pornește de la un produs sau serviciu ce acoperă nevoi ale clienților încă nesatisfăcute. Alteori o nouă călătorie începe cu o viziune despre modul în care o companie și angajații săi vor schimba lumea. Iar în alte situații companii existente au nevoie să se reinventeze și să definească noi direcții, noi scopuri și noi modalități pentru a le atinge. În toate cazurile definirea viziunii, misiunii, valorilor și principiilor unei organizații reprezintă un pas foarte important pentru succesul său pe termen lung.
Management și conducere
Acest proiect este despre crearea unor instrumente eficace de management și conducere. Conducere pentru că participanții vor defini viitorul organizației – o ancoră puternică pentru toate acțiunile lor. Ei vor defini de asemenea motivele pentru care compania există și valorile ce susțin modul în care muncesc și trăiesc pentru atingerea misiunii lor. Management pentru că odată ce aceste concepte de nivel înalt vor fi create angajații le vor transforma în principii simple, dar productive ce vor fi aplicate in practică.
Dezvoltarea viziunii
Proiectul este structurat într-o serie de ateliere de lucru ce permit participanților să dezvolte dimensiunile menționate mai sus. În afară de brainstorming, argumentație și dezbatere un rol important în dezvoltarea lor îl au instrumentele și activitățile dedicate abordării fiecărui subiect. Facilitatea și ghidarea din partea consultantului reprezintă alți factori cheie pentru succesul proiectului.